Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 42
Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 42
+38(093) 995-47-38 Замовити дзвінок

Доставка та оплата

Інформація про доставку

Самовивіз

Ви можете забрати своє замовлення самостійно за адресою: м. Київ, вул. Вінстона Черчілля, 42 (. метро Чернігівська).

Кур'єрська Доставка

Замовлення доставляються кур'єрською службою "Нова Пошта" і доступні у всіх населених пунктах, де є відділення компанії.

Доставка Новою Поштою

  • Замовлення до 250 грн відправляються лише після передоплати.
  • Безкоштовна доставка для замовлень від 1001 грн до вказаного відділення.
  • Вага понад 5 кг - оплата за тарифами Нової Пошти незалежно від суми замовлення.

Для отримання посилки необхідно мати при собі паспорт або документ, що засвідчує особу. Безкоштовне зберігання замовлень - до 5 днів.

Точки видачі Розетка

Замовлення можуть бути доставлені в одну з точок видачі Розетка.

  • Вартість доставки - 50 грн.
  • Замовлення до 250 грн відправляються лише після передоплати.
  • Безкоштовно для замовлень від 500 грн.

Доставка Укрпоштою

Доставка доступна для всіх населених пунктів України.

  • Безкоштовна доставка для замовлень від 700 грн та вагою до 5 кг після 100% передоплати.
  • Мінімальне замовлення - 100 грн.
  • Замовлення до 250 грн відправляються лише після передоплати.

Для отримання посилки необхідно мати при собі паспорт. Безкоштовне зберігання замовлень - до 7 днів.

Інформація про оплату

  • Карта Visa або MasterCard: передплата на розрахунковий рахунок – UA473052990000026004016212966;
  • Безготівковий переказ: передплата на розрахунковий рахунок – UA473052990000026004016212966;
  • Наложений платіж (оплата при отриманні). В цьому випадку Ви додатково витратите 25 грн.+2% від вартості замовлення.

Важлива інформація

Покупець зобов'язується перевірити товар на цілісність, відсутність дефектів і відповідність замовленню при отриманні на поштовому відділенні. У разі виявлення дефектів або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та скласти акт (претензію), після чого негайно повідомити про це менеджера. Якщо товар не був перевірений при отриманні (за винятком прихованих дефектів), компанія претензії не приймає.

Даруємо
100₴ за
Реєстрацію